IKEA

Igår kom Agnes på besök här för första gången. Nog för att det inte var så längesen vi träffades så var det ändå skönt att få krama om henne lite. När hon kom så åkte vl direkt ut till Söderslätt för att gå på IKEA. Hade lovat Rasmus att inte köpa med mig något förutom ett vitrinskåp eftersom lägenheten är så pass fylld nu. Jag lyckades ju inte med det så några ljus, en bricka och en kaffepress fick följa med hem. På kvällen åt vi gomiddag och Sandra kom förbi och hängde lite. Supertrevligt! Idag har jag haft skola några timmar på förmiddagen innan jag mötte upp Agnes på stan för lunch och lite shopping innan det var dax för henne att rulla hem till Piteå igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0