Bully.

I söndags kom som sagt mamma, pappa och Mojje hit över dagen. Jag fick nån försenad julklapp och några smågrejer från pappa som har varit i Kanada. Vi satt och surrade och myste med Mojje ett tag innan vi gick ner på stan för att strosa lite och käka lunch. Efter det gick vi tillbaka till mig där vi fikade innan familjen satte sig i bilen för att åka hem igen. Det var så skönt att få ha dom här även om det bara var för en liten stund.
Igår gjorde jag en lyxfrukost och såg farmen innan jag satte mig ner och tog tag i litteratur. Blev lite less på att sitta hemma så jag mötte upp Hanna på biblioteket i stan och satt där och läste. Lånade även hem lite barnböcker som hör till kursen, bästa litteraturen haha :). När jag kom hem stod maten i princip på bordet så det var bara att hugga i och efter det spelade jag och Rasmus lite tv-spel innan vi startade en dokumentär. Vi såg Bully som är en dokumentär där man får följa några barn/föräldrar i USA som har blivit utsatta för mobbning. Den var så hemsk att det gjorde ont i varenda liten cell i min kropp, definitivt sevärd trots det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0