Sist jag kikade in här så skrev jag att bloggkarriären i stort sett är slut men jag tänkte vafan mina vänner och familj kvar i Piteå och Sofia i Seattle kanske vill veta vad jag sysslar med i min nya hemstad. Sommaren var extremt dålig skulle jag nog vilja säga så det är så himla skönt att få börja om i en ny stad med ett nytt liv. Förra torsdagen packade jag en väska full med alla mina kläder och satte mig på bussen mot Umeå. Bor för tillfället i korridor med Sandra och sambolivet funkar perfekt mellan hon och jag, kunde inte ha fått det så himla mycket bättre. Nu är det inte många dagar kvar med henne för på måndag blir jag vuxen på riktigt och får min alldeles egna lägenhet. Resten av flyttlasset med mamma, pappa, mormor och hennes sambo kommer då också för att hjälpa mig komma i ordning.
I fredags drog nollningen igång och den kommande månaden kommer bli fullt ös medvetslös typ. Plugget drog igång i måndags och det känns som att jag redan är dränkt i böcker och en himla massa uppgifter så det borde jag egentligen syssla med nu. Har det lite halvt taskigt med internet just nu men nästa vecka så hoppas jag att ni kommer få se mig skriva några rader här, nu åter till plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0