Poängjakt och Piteå-vistelse

Sedan nollningen började har vi haft en poängjakt där vi skulle samla så många poäng som möjligt och den avslutades igår. Dock får vi inte veta förrän nästa helg vem som vinner. Självklart borde det vara mitt lag lila för vi har varit så jäkla grymma! Två av femtiofyra uppdrag var att ta kort med ett tvillingpar samt en kändis så i helgen som var så begav jag mig hem till Piteå för att genomföra dessa. Självklart så var det inte bara därför jag åkte hem utan även för att umgås med vänner, familj och fira mormor som har fyllt 70. Det var en himla trevlig helg med massor av god mat, skratt, dans på O'learys och tusentals pussar från Mojje. Tänkte samla på mig massor med energi så jag orkar med sluttampen av denna kurs och uppladdade batterier inför nästa men det blev nästan tvärtom, men vad gör det när jag hade en av de bättre helgerna på länge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0