en spark i arslet

Linnea efterlyste en update från livet i Umeå. Finns kanske inte så jättemycket att säga egentligen. Vi har HUR mycket plugg som helst att jag knappt andas. Så fort jag gjort det minsta lilla som inte angick skolan så har det gnagit i bakhuvudet och ångesten har kommit krypandes. I söndags kom mamma och pappa hit och vi skruvade ihop alla IKEA-möbler som hade levererats på fredagen.  TUR att en av våran lärare sa att vi fick lämna in två uppgifter idag istället för igår för annars hade jag aldrig hunnit. Det tog längre tid än förväntat men det var trevligt att få besök! Har inte fått soffan än eller hängt upp några tavlor så när det är gjort tänkte jag lägga upp lite bilder på hur jag bor.
Denna måndag spenderade jag ungefär 10 timmar i skolan. Där i slutet höll jag på att bryta ihop totalt av ångest över allt plugg och att prestera. När jag sedan cyklade hem i 180 så kändes livet så himla bra. Spenderade kvällen Sandra och Frej vilket var himla trevligt, kul att göra något annat än att plugga och kände att jag verkligen behövde unna mig det. I morgon kommer samma prestationsångest och ångest över plugget vara tillbaka men det sägs att om man klarar första terminen så klarar man allt! *Försöker tänka positivt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0