En grå och regnig onsdag.

Igår bjöd jag över tre klasskompisar på plugg och fika. Det var riktigt trevligt. Det tog en väldigt lång tid innan vi ens kom igång men pluggandet och när vi väl gjorde det så blev det ändå inte så mycket gjort haha. Hoppas dom vågar komma tillbaka hit någon gång. Jag hade gjort en after eight-kladdkaka som jag bjöd på och jag var alldeles för glupsk så jag brände hela min tunga vilket har resulterat i blodsmak i munnen hela dagen idag. Vi har kämpat så himla hårt med all kurslitteratur och uppgifter i denna kurs så idag lyxade vi till det med att käka lunch ute och sedan vara pluggfri resten av dagen. Jag och Elin cyklade ner till stan där jag shoppade loss till lägenheten, vilket lyckorus alltså. Regnet öste ner och det blåste som satan på vägen hem så det blev en liten dejt med sängen, får se om jag lyckas somna ikväll då... Nu när jag är pluggfri så har jag faktiskt tid att ta hand om diskberget samt laga lite mat så det får stå på agendan ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0