Sjukstuga.

I måndags skulle jag ha börjat min praktik på Långskataskolan men det gick inge vidare, har nämligen åkt på influensan. Det suger för jag var så himla taggad på praktiken. Får se om det blir att ta nya tag nästa vecka eller om jag ska lyckas ta mig dit i morgon eller på fredag. Som det är nu så ligger jag i sängen och sover mest hela tiden och när jag inte sover hostar jag så att lungorna nästan kommer upp eller så snyter jag mig så mycket att hjärnan snart kommer ut. Intresseklubben antecknar. Nu ska jag göra mig lite frulle, ta min medicin och sova lite till, önskar jag bara kunde knäppa med fingrarna så jag blir frisk igen. 
 
Gruppkram på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0