Fullspäckad helg.

Fredagen bestod av jobb, jobb och jobb. Sålde massor av bärs och fick lyssna till Markus Krunegård samtidigt. Smidig som jag är råkade jag radera den enda bild från helgen vilket var på Krunegård. 
Lördagen bestod också av jobb under dagen. På kvällen åt vi grillat, sista gången för i år tror jag nog då vintern har kommit till Piteå. Till middagen såg vi Luleå spela men det blev tyvärr förlust. Åkte sedan till Alexander där vi såg The Purge: Anarchy med Linnea, Frej och Elin. Filmen var mycket bättre än den första och helt klart sevärd!
Igår, söndag, så stod jag i köket med Alexander hela förmiddagen. Vi bakade morotskaka och småfranskor och båda blev faktiskt väldigt lyckade. Sedan kom Alexanders kusin och alla mina kompiar hit för visning av smink, aloe vera, parfymer och sånt. Jag bjöd på det vi hade bakat och så passade jag på att shoppa lite samtidigt. När visningen var slut åkte vi hem till Alexander för ytterligare en film. Denna gång blev det Deliver Us from Evil som inte alls var lika bra enligt mig. Men trevligt var det i alla fall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0