Ännu mer tjat från mig om julen.

Igår var det en månad kvar till julafton och det är helt sjukt vad jag längtar. Tror nästan jag längtar mer nu än vad jag gjorde då jag var typ fem och trodde på tomten. I år blir det inga julklappar från familjen men jag måste ändå skriva en önskelista, det är det jobbigaste med julen och födelsedagar. Jag har ju egentligen allt jag behöver så det är otroligt svårt att skriva ner något. Har tänkt köpa mig själv en massa julklappar i staterna då jag har varit så duktig och sparat nästan alla pengar som jag har tjänat ihop sen i juni. Har i alla fall lyckats skriva ner två saker på listan som jag vet att jag själv inte skulle unna mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0