Onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.

Tog inte bara lov från skolan, det blev visst ett från bloggen också. Alla andra lov under året har jag på ett eller annat sätt varit tvungen att sitta med skolarbete, men inte detta. Så himla skönt! Har bara tagit det lugnt dessa fem dagar. Ätit god mat, firat valborg, jobbat, grillat korv och pinnbröd in på småtimmarna med några vänner, sett en Harry Potter-film, gått på stan med Alexander, provat min balklänning som äntligen har kommit och promenerat med familjen. Känns som att jag har glömt något men sprolla, ni antecknar säkert ändå inte :))) I morgon är det måndag och det betyder nya tag och möjligheter. Känner på mig att kommande vecka kommer att bli grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0