Prom.

I torsdags så kände jag mig som den finaste tjejen på denna planet, har aldrig kännt mig så fin i hela mitt liv och turen hade jag också som fick ha den mest underbara personen som finns vid min sida. Jag och Alexander var först ut på röda mattan på Pite Havsbad efter en åktur i en frän bil. Tog tusentals kort på oss och några av våra vänner, åt god mat, hade det trevligt och såg så himla snygga personer överallt runt omkring mig, Avrundade kvällen med att dela på en stripsmeny med min pojkvän innan jag sprang barfota ut i regnet till bilen för att fara hem. När jag la huvudet på kudden somnade jag direkt med ett leende på läpparna efter en rolig kväll som jag sent kommer att glömma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0