We're moving up in the speed of light.

Nu var det ett tag sen jag var här sist, dålig närvaro. Den senaste tiden har jag gjort massor men jag kommer typ inte ihåg något. Jag har jobbat i stort sett varje dag, sovit för jag har som sagt inte varit frisk (börjar bli bättre nu), börjat läsa kriminalromanerna om Joona Linna, fått tummen ur röven och börjat se Harry Potter-filmerna som jag inte har sett, firat midsommar runt en brasa med korv och mashmallows och några vänner såklart, börjat se The Walking Dead, kollat på lite fotboll då staden har invarderats av fotbollsspelare från världen över, fyllt 19 år och bjudit över släkten på fika som jag har bakat, premiärätit på Max med Linnea och Sofia (eller ja vi tog med oss maten) och idag är jag ledig så jag har legat i solstolen hela förmiddagen. Har börjat fixa och trixa med bilder från studenten så de kommer dyka upp här inom en snar framtid för nu ska jag ut i solen igen och njuta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0