Tuesday

I morse vaknade jag upp brevid min pojke, kändes lite surt då jag var tvungen att stiga upp och han fick fortsätta sova. Men jag begav mig sedan till skolan för en kort skoldag. När vi hade slutat traskade jag in till stan för att hämta min nya jacka och handla. Har bakat åt mamma hela eftermiddagen. Långpannebullar och nougat/daim-chokladkaka, sa någon kaloribomber. Eftersom jag försöker vara så nyttig som möjligt så har jag inte smakat men förhoppningsvis så smakar de bättre än vad de såg ut. 
Ikväll har jag bara myst framför teven men familjen samtidigt som jag har målat naglarna på både fötter och händer. Nu ska jag krypa till kojs för att få lite skönhetssömn. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0