Renovering och engelskaplugg

I fredags blev Rasmus klar med vardagsrummet och köket så i helgen som var städade vi och gjorde fint där. Det var lite onödigt för i veckan har han hållt på med hallen så det ser nästan stökigt och smutsigt ut igen som det gjorde förra veckan. Han blir klar i morgon eller på lördag och då ska vi städa och göra fint igen och sen kanske jag kan bjuda på några bilder på vårt hem. 
Idag har jag kämpat med en svinjobbig uppgift till engelskan. Vi skulle spela in oss själva och sedan analysera och skriva om uttal och sånt. Det var en liten uppgift men herregud vad energi den har slukat. Är helt slut nu, huvudvärk och ångest för att jag kanske måste göra om det. Försöker bli av med mitt sötsug också och det går väl sådär, sitter nu och småäter på vindruvor och låtsas vara lite hälsosam. Ska slötitta på lite hockey nu och samla kraft för att hinna läsa lite litteratur om en liten stund innan det är läggdags. I morgon ska jag skriva hemtenta mellan nio och två så jag behöver sömn och energi inför det. 
 
Tur att jag snart är här så jag får användning för min kassa engelska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0