En fantastisk helg

Precis som rubriken lyder så har jag haft en grym helg. Det enda som saknades var Agnes och Sofia. 
Fredagen bjöd på sovmorgon och en kort gruppuppgift sedan var det bara att cykla hemåt och börja göra sig i ordning för kvällen. Sista temafesten var "He var bättre förr" och fick låna en supersnygg outfit av Elin. Jag var baby girl och jag hittade min andra halva som var en av generalerna och baby boy. Istället för att gå ut på Corona med laget så cyklade jag hem där mamma och Marianne var. De hade storstädat min lägenhet och fixat så fint, stort tack till dem <3. Brorsan och kusin har haft innebandy här hela helgen så jag fick lite sovfrämmande
Lördagen bestod av en snabbis på stan, en innebandymatch och bilkörning runt om i Umeå. Senare på kvällen var det dax för finsittningen. Det var såååå himla roligt och den senaste månaden med lag lila kommer jag sent att glömma. Lyckades kamma hem poängjakten så nu är Lilla Lila Laila och en fin pokal hemma hos mig. Senare på kvällen kom Elin och Linnea från Piteå samt Sandra och hennes kompis Alexandra till Corona där vi dansade till stängning. Om jag hade ont i benen och fötterna igår, svar ja! Glömde mina converse hemma så det blev att ha klackar hela kvällen.
Söndagen blev en slöardag. Mamma och Marianne for hem där kring lunch så Linnea och Elin kom förbi och käkade och surrade några timmar innan de också rullade tillbaka till Piteå. Resten av kvällen halvsov jag i soffan och gjorde ett försök till att plugga men det gick inge vidare men inte är jag ledsen för det inte. Nu blev det mycket att läsa här så det är dax och börja avrunda nu och bjuda på några bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0