En månad kvar till julafton.

Snön har kommit i helgen men nu är den nästan borta för det har regnat lite idag. Jag som hade börjat få lite julkänsla. Snön får faktiskt gärna komma tillbaka för nu börjar det närma sig jul. Idag har jag storstädat hela lägenheten och börjat smått plocka fram julpyntet. Till helgen ska jag plocka upp resten och då kanske jag kan lägga ut lite bilder på lägenheten, vi får se. Annars rullar livet på här borta. Skrev min andra tenta i fredags, var på Hectos mordgåta i lördags utklädd till fjortis, var på äventyr i söndags och igår fick jag tillbaka första tentan och den blev godkänd!! Efter jag hämtade ut den så gick jag till Sandra, där sov jag en dryg timme innan hon tyckte jag var alldeles för tråkig så hon väckte mig. Vi skrattade, sjöng julsånger, kollade på gamla bilder och kramades, Hon är bra. 
 
Elin, Victoria och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0