Mjukkaka och hockey.

Idag har jag varit i Sjulnäs i en bagarstuga med mormor och en kompis till henne. Vi har bakat mjukkaka och jag har redan nu börjat få julkänslor. Kan också ha något att göra med att jag kollar på julpyssel att beställa hem och pyssla med. Känns konstigt att inte vara hemma över julen men det kommer bli rätt så skönt. Längat hur mycket som helst att bara få komma bort från verkligheten för det behövs verkligen. 
Kvällen kommer att bestå av hockey. Det är derby och efter första perioden så leder mitt favoritlag. Hoppas det håller i sig för i sånna fall kommer detta vara en bra dag och det behövs för det var längesedan. Nä nu börjar andra perioden så nu ska jag bänka mig framför teven igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0