Stress.

Igår kom jag och Alexander på att vi ville dra upp till fjällen resten av lovet och sagt och gjort, i morgon far vi. Idag har varit lite av en hektisk dag. Rapporten till gymnasiearbetet ska in när som helst och jag hade tänkt att jag hade på mig hela lovet att skriva den men icket. Idag har jag dock fått mycket gjort på den så det inte blir allt för mycket att göra då jag kommer hem. Idag har jag även hunnit vara på bibblan och lånat böcker till rapporten, slängt ihop en pannkaka, gått promenad med hunden och sett Pretty Little Liars. Nu ska jag fortsätta på rapportskrivandet och efter det ska jag fara och handla, laga mat och sen jobba i några timmar. Packa måste jag också hinna med någon stans däremellan. Har lite svårt att koncentrerar mig på vad jag ska göra för jag är så himla taggad på att fara till fjällen och köra skoter, det var ju typ hundra år sedan sist!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0