Great clouds roll over the hills bringing darkness from above.

Torsdag morgon flög jag ner till Stockholm med min klass för en snabbvisit. Vi var på studiebesök i riksdagen, på SVT och SR, åt massor av god mat och strosade runt lite på stan. Spenderade inte så mycket pengar men jag hittade äntligen(!!!!) ett par skor till balen i passande storlek som jag köpte. Vi kom hem fredagkväll och jag somnade direkt och sov som en stock hela natten. 
Chillade och sov mest hela lördagen (det är fan jobbigt att vara i Stockholm) och efter middagstid tog jag på mig arbetskläderna och jobbade några timmar. 
Igår, söndag, så bakade jag cupcakes, åt middag hos mina kusiner, såg Luleå förlora sin första slutsspelsmatch och umgicks med Linnea och Elin in mot småtimmarna och pratade om allt mellan himmel och jord. Detta resulterade i en kort nattsömn och en trött Malin idag. Ska försöka komma i säng tidigare ikväll för sova är ju typ det bästa som finns ju.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Happ it fick man va med it </3

Svar: Nä tyvärr.... Du var för fin :-)
malinisakssons.blogg.se

2014-03-17 @ 19:10:47
URL: http://linnealundstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0