Excusez moi

Lördagkväll landade gänget på Kallax, vi alla lyckades ta oss hem hela, rena och några nyanser brunare. Det har varit en helt underbar resa trots lite tråkigheter och ett dåligt hotell. Men summan av kardemumman så har vi hunnit med att bada i medelhavet, bränt oss i den alldeles för varma sanden då vi har sprungit ner till havet, spelat volleyboll, åkt bananbåt, ätit ute varje kväll på olika restauranger för maten på hotellet var hemsk, strosat runt på stan och köpt hem lite småsaker, gått runt i hamnen och kollat på alla piratskepp, dansat på barerna, upplevt mitt första beachparty, druckit drinkar, spelat hjärter sju så många gånger att jag har tappat räkningen, hoppat in i en taxi och sagt "follow that car" och pekat men det slutade med att den taxibilden följde efter oss och självklart har jag njutit av det underbara vädret och mina fantastiska vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0