Something new, something borrowed.

10 saker jag tycker om:
Min familj.
Mina vänner.
Djur.
Att se en annan person lycklig.
Laga mat/baka.
När man har en såndär ni vet riktigt go känsla i magen och man är bara superlycklig.
Att skratta.
Att lära mig saker, dock inte i skolan. :p
Se personer ändra sitt liv sitt det positiva.
Slappna av och ha egentid. 
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
Djurplågeri.
Diska och plocka undan efter jag har lagat mat/bakat.
När man har planerat något som man har längtat efter jättelänge och som sen blir inställt.
Mardrömmar.
Den ständiga prestationsångesten.
Att vara trött när man verkligen inte ska vara det.
Att öppna upp mig.
Missförstånd.
Att vara riktigt uttråkad.
 
8 bloggar jag läser:
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Jobba som volontär i ett annat land.
Gifta mig och skaffa barn.
Donera pengar varje månad till minst två välgörenhetsorganisationer.
Fara långt ut i skogen och campa med mina vänner.
Se alla Harry Potter-filmer. Hehe.
Jobba med och hjälpa någon med Aspergers syndrom.
Adoptera ett djur från ett animal shelter. 
 
6 saker jag är rädd för:
Läkare, tandläkare, sjuksköterskor, barnmoskor, distriktsköterskor, ja i stort sett allt som har med sjukvården att göra.
Att bli ensam.
Alkoholpåverkade människor som inte kan bete sig.
Att jag inte kommer uppnå de mål jag har med livet.
Att någon i min närhet ska mista livet.
Cancer
 
5 böcker jag tycker om:
Carin Gerhardsens serie Hammarbyserien.
Hans Koppel Kommer aldrig mer igen.
Lyndsey Harries Bedragen
Caroline Engvall 14 år till salu
Anonym Fråga Alice
 
 
4 ord som beskriver mig:
Lat.
Jag kan vara rätt ärlig men ibland har jag svårt att stå för vissa saker jag tycker.
Trevlig.
Kärleksfull.
 
3 saker jag ser fram emot:
Studenten.
Att äntligen bli vuxen på riktigt.
Resan som jag ska göra med min familj över jul och nyår.
 
2 förebilder:
Mamma
Pappa
 
 
1 bra låt:
Miriam Bryant - Push Play 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0