The United States of America del tre.

Dag nummer fyra i New York öste regnet ner så då passade vi på att besöka Madame Tussauds och American Museum of Natural History, turister som vi var. 
Först ut träffade vi kändisar.
Srike a pose med Michael Jackson.
Mamma är mästerfotografen, en del bilder vart väl sisådär.
En del var väldigt lika sig själva....
....medan endel var väldigt olik sig. När vi hade sagt hejdå till alla kändisar så begav vi oss mot dinosaurierna. Innan vi fick komma in dit fick vi stå i en lång kö ute i spöregnet, det var inte bara vi som ville vistas inomhus när det regnade.
Till min förvåning hade de gratis wifi i hela den gigantiska byggnaden så jag kunde prata med mina vänner hela dagen tills batterierna i mobilen tog slut. 
Det fanns hur mycket olika saker som helst. Trodde det bara skulle vara dinosaurier men icket. Denna dag var väl inte kanske den mest händelserika och det finns heller inte mycket bilder från den så det var det här jag kunde bjuda på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0