Lördagen.

Hade en helt underbar 18-årsdag med helt fantastiska personer. Saknade dock mina tjejer Linnea, Elin och Sofia som var på Bråvalla och levde livet. 
Det börjde med frukost på sängen och presenter av familjen och Alexander, sen for vi och kollade på lite fotboll och efter det handlade. Vi cyklade hem till mig och tog en låååång powernap tills alla vänner kom på fika. Efter det åt vi middag sen for vi på förfest hos någon i stan. Sen tog vi krogoskulden och drog till Challenge men där var det i stort sett tomt så vi drog till Kalles där det var lite mer folk. När kvällen började lida mot sitt slut hämtade mamma mig och skjutsade mig till Alexander där jag sov över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0