Påsklov

Tänk att man på universitetet har fått sig ett påsklov. Det har varit väldigt skönt med det börjar krypa lite i kroppen nu. Hittills under ledigheten har jag hunnit varit en sväng till gymmet, gått en pw i det härliga vädret, dagen det snöa såg jag massor med film, fiskat i typ tio minuter innan jag börja frysa så jag satte mig i bilen resten av tiden Rasmus kämpade ute i kylan, varit på IKEA igen men denna gång gick det snabbt för vi skulle bara köpa en byrå, målat fina påsknaglar och säkert lite mer helt ointressanta saker. Ikväll är det hockey igen och förhoppningsvis vinner Luleå och går vidare och efter det ska jag och mitt hjärta göra tre-rätters.♥
 
Se vad snygg man blir i världens snyggaste mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0