Full rulle

Vet knappt vad jag heter längre. Det är så mycket i skolan, den första kursen vi har läst har varit helt värdelös och ostrukturerad. Den är avslutad men vi har fortfarande uppgifter kvar. Nästa kurs har också dragit igång så det är många bollar i luften nu. Längtar till helgen så jag ska unna mig att andas lite. Tur att det har varit fullt med gratisgrejer man har kunnat roffa åt sig på under universitetet i veckan. Gratis pizza-rullar som har varit både lunch och middag de senaste dagarna. Gratis tuggummi, luktar ju jävel ur munnen efter pizzan. Gratis kinder bueno för att hålla uppe blodsockret under dagarna. Förhoppningsvis kommer tempot lugna ner till veckan så jag kanske har tid att göra lite mat och matlådor, städa och få lite ordning i lägenheten och kanske spendera tid med kompisarna utanför skolan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0