Vi har visat hela världen att det inte spelar någon roll om man har ett handikapp, allt är ändå möjligt!

Första dagen på praktiken är nu gjord. Det var så himla drygt att stiga upp 5.45 och bilfärden dit kändes som att den tog en evighet. Skoldagen gick dock snabbt och det var riktigt kul. Hemvägen kändes som att den gick snabbare och när jag kom hem så kunde jag inte hålla mig vaken. Det blev en liten pn men det får jag sota för nu. Har suttit och finslipat på mitt ledaruppdrag som jag kommer att göra senare i veckan så något nyttigt har jag i alla fall gjort. Ska se klart Heja Sverige nu (bästa programmet typ) sedan kallar sängen för det blir en tidig morgon i morgon också.

Försökte ta en bild på mig och Mojje på eftermiddagspromenaden men han var inte så sugen på att vara med på bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0