sånt där onödigt vetande som ni säkert har fått svar på tidigare

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Jag skulle inte kalla det operation men på cederkliniken gjorde de visst det, jag skar i alla fall bort stora delar av nageln på stortån för jag hade fått nån konstig och ovanlig form av nageltrång.
piercing: Hål i öronen men det är väl ingen piercing!?
sport: Sportdykning/fridykarkurs, jag och Julia var jäklat bäst och våra pappor var så stolta över oss haha
husdjur: Tiger, en golden retriver som vi hämtade en sommar från Stockholm när jag inte alls var särskilt gammal.
semester: Turkiet och då var jag cirka tre månader, har inget minne av den resan om man säger så ;)
konsert: Oj jag vet inte riktigt, måste nog ha varit Markoolio någon sommar då det var Piteå Dansar och Ler.

 

JUST NU:
äter du: Lunch - lax, broccoli, morötter och bulgur.
ska du: Alldeles strax börja packa för på några timmar rullar jag mot Piteå!!
lyssnar du på: 7 years med Lukas Graham
väntar du på: Julen <3
tittar du på: På detta?
har på du på dig: Morgonrock

 

DIN FRAMTID:
barn: Förhoppningsvis blir det två eller tre kanske kopior av mig.
giftermål: Ja jag vill gifta mig, ett klassiskt litet mysigt bröllop för nära och kära.
karriär: Pluggar ju till F-3 lärare så jag hoppas det blir min karriär, inte för att man kan göra så mycket karriär av det men det gör inte mig något. 

 

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Kramar, älskar att kramas!
kortare eller längre: Längre.
snygg mage eller snygga armar: Mage tror jag?
busig eller lydig: en kombination av detta är bäst.

 

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Nej faktiskt inte.
tappat bort glasögon/linser: Jo men de har alltid lyckats hitta tillbaka till mig.
brutit ett ben: Nej *peppar peppar*
rymt hemifrån: haha ja några gånger, dock kom jag aldrig så himla långt.
röntgats: Ja, det gör man ju alltid hos tandläkarn? Annars har jag röntgat hjärnan en gång och ryggen en gång.
krossat någons hjärta: Yes.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja.
gråtit när någon dött: Ja det är klart, gråter för det minsta lilla

 

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Nja inte riktigt, men attraktion absolut!
gud: Nej.
mirakel: Jadå!
aliens: Nope.
magi: Jag vill tro men jag gör nog inte det.
tomten: När jag var liten men inte längre ;)
änglar: Jo, jag har morfar runt min hals <3.
transformers: haha nä.

 

BLANDAT:
är du kär i någon? Ja, eller jag har en crush.
önskar du att du bodde någon annanstans? Nej faktiskt inte.
tycker andra att du är attraktiv? Jag hoppas det :p
dricker du? Saft, mjölk, vatten, juice, smoothie, läsk osv osv. 
använder du droger? Socker och mat.
vilket schampo använder du? TREsemmé
vilken parfym använder du? Blandar lite mellan Victoria Secret, Hollister, Escada och Abercrombie & Fitch.
vad är du rädd för? Döden och att någon i min närhet ska vara med om något fruktansvärt.
gillar du att tvätta? Nej verkligen inte.

Halloween från min instagram.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0