Maybe you know more than me but this much is true.

Linnea, en kär vän till mig som för övrigt har typ världens bästa blogg har nominerat mig att svara på några frågor. Man ska egentligen nominera andra bloggare med egna frågor så denna grej sprids vidare men tråkig som jag är så kommer jag inte att göra det. Men svara på frågorna det ska jag allt göra.
 
När var senaste gången du grät? 
Det var nog i fredags. Jag tog en promenad till jobbet och mina ögon var så himla känsliga för ljuset så tårarna bara rann och jag kunde inte stoppa det.
 
Vad står i det senaste smset du fick? 
"Oh fuck... Inte najs"
 
Kan du berätta någonting om dig själv som många inte vet?
Jag har extremt svårt att slänga bort saker. Detta kommer nog de flesta tycka är väldigt löjligt men till exempel när vi åkte till florida så skulle jag ta med mig underkläder som jag sedan kunde kasta då de var använda (halvt trasiga trosor på väg hem som tar onödigt med vikt för den nya shoppingen). Det var väldigt jobbigt för då börjar jag tänka på de som inte har råd med rena underkläder att byta till varje dag, jag har det så otroligt bra som lever det liv som jag gör.
 
Ångrar du någonting?
Jag har en tendens att ångra väldigt mycket saker som jag gör och säger. Hela sommaren 2012 ångrar jag nog som mest för jag tog väldigt många dåliga beslut den sommaren. 
 
Har du någon guilty pleasure? Någonting du tycker om som du egentligen inte vill erkänna, till exempel.
Jag fyller 20 i sommar men man kan tro att jag fyller typ 40 för jag vill gärna se familjeprogrammen som går fredag och lördagkvällar så som fångarna på fortet, gladiatorerna, robinson och idol. 
 
Vad är det pinsammaste (som du är villig att dela med dig av) som du gjort?
Jag kan inte komma på något som jag tittar tillbaka nu och tänker att det är pinsamt men jag kan dela med mig av en händelse som jag då tyckte var extremt pinsamt. Det var Noliamässan och jag var nyss fyllda femton år, jag stod i kassan på 2kök's lilla fik och det var en jättesöt kille som handlade av oss. När jag skulle ge tillbaka hans växel så gav jag tillbaka på tok för lite så med nervösa steg och skam i kroppen fick jag gå och leta upp killen (han var utställare i hallen bredvid så jag visste vart han stod och sålde sina grejer). Medan jag gick för att lämna tillbaka mer växel så hade hans mamma gått till fiket och visat kvittot att de skulle ha tillbaka mer pengar och hela den där händelsen tyckte jag var extremt pinsam. Nu i efterhand så tänker jag mer att jag är ju faktiskt också en människa som kan göra fel ibland och det går ju oftast att rätta till.
 
Vad är det finaste du vet?
Alltså det måste nog vara kärleken. Gamla par som vandrar hand i hand genom stan till exempel, så himla fint att jag nästan blir tårögd! När jag gifter mig (om jag någonsin gör det) så vill jag att det ska vara vi för alltid och när vi är 70+ att det är vi som går längst gatan hand i hand och att människor hoppas på samma kärlek. 
 
Vilken låt lyssnar du mest på för tillfället?
Jag tror det är cheerleader eller take me to church.
 
Om du fick chansen att träffa vilken person som helst i hela världen, vem skulle det vara?
Jillian Michaels.

När är du som lyckligast?
Det finns faktiskt två saker som man inte kan säga "Det är nummer ett och det är nummer två" utan det är två tillfällen då jag är som lyckligast. Då jag sitter på ett flygplan mot varmare breddgrader och varma sommarkväll med mina allra bästa vänner.
 
Om du hade allt mod i världen, vad skulle du göra då?
Då skulle jag packa en väska och först dra över till staterna och resa runt där sedan skulle jag dra vidare till asien och även resa runt där sedan skulle allt avslutas med safari och volontärarbete någon stans i afrika. 
 
En seflie på det innan tårarna började rinna som jag beskrev på den första frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0