bästhelgen

Fredagen var jag hemma för jag vaknade med världens huvudvärk så jag sov i stort sett hela dagen. På kvällen var jag hos Alexander där Tilda pysslade på med mina naglar och med mitt hår, sedan umgicks jag med alla mina vänner som finns kvar här i stan. Det var supertrevligt!
Lördagen så umgicks jag bara med mina tjejer och vi pratade bara massa onödig gojja fram till midnatten då vi begav oss hem. Jag åkte till Alexander där jag fick somna i bästfamnen.
Idag, söndag, har vi varit ute och grillat korv och pinnbröd. Efter vi fick i oss det så gick vi in och gosade ner oss i soffan och såg Ida och Stina ta hem ett silver. Åt gomiddag där också innan jag begav mig hemåt. Kvällen har bestått av enbart soffhäng och uppladdning inför praktiken som äntligen drar igång på riktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0