Lördag och söndag

Det blev en riktig slapparhelg men det var precis vad jag behövde. I lördags var jag, Sandra och Rasmus på julmarknad men jag hade dock ingen julkänsla för det regnade. Sååå tråkigt, nu vill jag faktiskt att snön ska komma så jag får ännu mer julkänsla. Jag glömde ta ut pengar så jag kom hem från marknaden tomhänt men det kanske var lika bra ändå. På kvällen hämtade jag och Rasmus lite kinakäk, såg film och bara mådde gött. På söndagen låg vi i sängen fram till eftermiddagen då vi åkte in till stan och såg sista Hungergames-filmen. Den var helt okej men jag blev nog ändå lite besviken men jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. När filmen var slut åkte vi hem till mig, käkade middag och bara chillade som vanligt. Nu kanske jag är utvilad för denna kommande tuffa vecka, håller tummarna och hittills har jag klarat en av fem dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0