Långhelg.

Hade lovat att några härliga fjällbilder skulle komma upp här igår men det får bli idag istället. Har haft en underbar helg i Tjärnberg med Alexander, momor och hennes sambo. Sen hann vi även besöka Vuoggatjålme två dagar där Alexanders familj och kusiner befann sig och även Jäckvik där min familj var. Solen har varit framme i stort sett hela helgen men tyvärr så var inte fiskelyckan med oss. Tur att mormor drog upp några fiskar så vi fick oss en fiskmiddag. Nog är det skönt att åka iväg på en långweekend till fjällen men samtidigt är det otroligt skönt att få komma hem också. Sjukdom drog jag med mig hem så jag ligger hemma med feber och halsont, tur att jag är ledig i veckan då och får vila upp mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0