Magväskan och jag.

I helgen har jag spenderat några timmar med min fina magväska och dragit in lite cash. Jag har också ätit supergod mat i Påle med Alexanders familj. På vägen hem från Påle i världens snöstorm räddade vi en pojkes liv skulle man nog kunna säga. Hjärtat höll på att hoppa ur bröstkorgen när Alexander utbrister "Vad i helvete! Det låg ju för fan en människa på vägen!!" Jag ringde 112 för första gången i mitt liv och var hur skakis som helst, som tur var så var människan på vägen inte död (vilket var den största rädslan när vi vände om för att se om det verkligen var en människa på vägen) utan bara påverkad av något. Polisen kom 20 minuter senare och tog hand om pojken och vi kunde åka hem. Annars har det inte hänt så mycket mer i helgen förutom att jag fick paltschwiiimen igår och att jag har svårt att sova på grund av det som hände i lördags. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0