Händelserik söndag.

Söndagar som brukar vara en slappardag har idag istället varit rätt så händelserik. Dagen började med sovmorgon och lyxfrulle sedan åkte jag med mamma och pappa till Mio och kollade runt lite där. Hittade massa fina grejer så jag vill bara inreda och inreda och inreda. Jag och mamma åkte sedan vidare en sväng på stan och strosade runt lite samt handlade lite nödvändiga saker typ mat. När vi kom hem så tränade jag en halvtimme, har laddat ner appen "För dig som hatar träning" och det var rätt så jobbigt. Slängde sedan ihop en supergod jul-cheesecake som vi åt senare under kvällen. Ett yogapass har jag också hunnit med idag, typ tre veckor sen sist så det var otroligt skönt även om min favvoinstruktör inte var där. Nu ska jag "plugga" lite till skoterkortet sen får något avsnitt av någon serie avrunda denna kväll och denna vecka. 
 
Jag älskar typ allt som finns på dessa tre bilder ovan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0