Femte, sjätte och sjunde december.

I fredags var jag på Alexanders firmafest och det var trevligt. Hade ont i huvudet så jag åkte hem där kring elva, försökte sova och det gick inte så bra, skjutsade hem Alle klockan tre och när jag kom hem då somnade jag äntligen.
På lördag så blev det en rejäl sovmorgon, vaknade halv tolv men hade egentligen behövt sova lite längre. I alla fall så steg jag upp, åt frukost och städade lite i huset innan jag åkte med pappa till backen och kollade på lite krimskrams. Vi handlade även så vi kunde baka saffransgifflar vilket vi sedan bakade när vi kom hem. Sedan kom Elin och Linnea mitt i julbaket och vi stängde in oss på mitt rum och pratade om problem som uppstår i vardagen innan det var dax för middag och födelsedagsfirande av Frej som fyllde år. Många skratt och tårar blev det den kvällen men trevligt var det!
Igår, söndag så kan man säga att jag jobbade hela dagen. Finns ingen mysigare årstid att jobba på än julen med alla dessa julbord. När jag slutade där kring åtta så åkte jag till Alle där resten av mina vännder befann sig och där kollade vi på film, 22 Jump Street och det var sjukt bra! Filmen fick avsluta den helgen och likaså detta blogginlägg, lol.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0