Weekend.

Fredag: Jag och några vänner packade väskorna med filtar, öl, korv och godis och cyklade till Igeltjärnsberget. Det var helvetes jobbigt att cykla dit och jag hatar uppförsbackar. Vi gjorde upp en brasa som höll oss varma fram tills midnatt och när vi cyklade hem igen så var det kolsvart och kallt. Kvällen avslutade vi hos Alexander med varsin kopp te, mys.
Lördag: Chillade i stort sett hela dagen och det var hur skönt som helst. På kvällen var vi bjuda till några bekanta på trerättersmiddag där jag stod för efterrätten så den var såklart godast av allt vi åt, skämt å sido... Efter det så åkte jag hem till Alexander där vi hängde några stycken tills sängen kallade.
Söndag: Startade dagen med en dunderfrukost hemma hos mig som var fantastisk. Blev så mätt att det blev soffläge tills vi åkte till LF och kollade då Henke spelade. De vann med 3-0, leder med åtta poäng i serien och har bara ett fåtal matcher kvar, det luktar vinst. Kvällen avslutades hos Agnes med mys och lite catch up-time. Det var allt för längesen sist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0