Måndag.

Idag åkte jag, mamma, pappa och Alexander till Haparanda för ett besök på IKEA. Det var inget speciellt som skulle inhandlas men ändå blev man fattigare. I morgon hade jag tänkt städa och fixa mitt rum med det lite nya saker, om jag har tid. På vägen hem stannade vi till hos mina kusiner och hälsade på deras nya hund, det nästan så att man blir sugen på en liten valp. Fick sån himla huvudvärk när vi åkte därifrån och trots värktabletter och en powernap har det inte blivit bättre. Jag som hade tänkt plugga en massa ikväll men det blev det inte mycket av. Ångesten sköljer över mig då jag vet hur mycket jag har att göra i skolan i veckan, bara 55 dagar kvar till studenten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0