Tisdag.

Eftersom att varje tisdag slutar SA3B 11.45 så stannar jag, Elin, Sandra och Agnes kvar efter skolan och jobbar på vårt gymnasiearbete. Eller ja okej, det här är första gången vi gör det men kommande veckor så blir det definitivt så. När jag kom hem så gick jag en lite längre promenad än vanligt med Mojje. Skönt med frisk luft och att ta in alla intryck av hösten. Ska sätta mig ner och skriva det allra sista om judendomen för att skicka in det idag. Känns som att jag har tjatat väldigt mycket om det men efter idag så blir det inget mer. Ikväll myser jag med familjen framför hockey och Svenska Hollywoodfruar.
 
Önskar dock att jag kunde få spendera hösten i denna vackra stad...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0