I just wanna feel this moment

Idag har det varit lite av en hektisk dag. På morgonen besökte jag frissan för att klippa bort allt nött så nu är håret fräscht igen men ganska mycket kortare. Sen var det körlektion som gällde och det gick hyffsat bra trots trafikkaoset i stan som blir värre ju närmare helgen vi kommer. PSG drar igång ikväll så i Piteå kryllar det av fortbollsgalna människor. Efter det for jag och pappa och hämtade lite tårtor för ikväll. Väl hemma så satte jag igång och bakade en egen tårta som är i ugnen nu. Medan jag väntar på att den ska bli klar sitter jag och pluggar bilteori vilken kanske är på tiden. Sen måste rummet städas och jag måste duscha och göra mig lite fin för en gång skull. 
Ikväll kommer släkten hit för att fira att jag fyller 18 på lördag, på grund av PSG så går det inte att fira då och det har varit samma visa i alla år. 
 
Lånar Linneas bild igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0