Status.

Eftersom jag inte har något att bjuda på för tillfället (äter, sover, går i skolan och flyttar) så får det bli en liten lista. Mycket kanske jag redan har svarat på tidigare men jag tycker alltid det är roligt med listor.
 

1. Vem är din bästa vän? Mina bästa vänner är Agnes, Sandra, Sofia, Linnea och Elin från gymnasiet sen även Hanna från grundskolan. Rasmus är väl också min bästa vän, vi gör ju allt ihop nu för tiden och jag älskar att spendera tid med honom.
2. Vad har du för skostorlek? Beror HELT på sko, allt från 35 till nästan 38, wtf liksom.
3. Brukar du skratta för dig själv? Faktiskt har det inte hänt särskilt många gånger. Jag kan skratta för mig själv om jag ser något roligt när andra är med men som inte har sett det men är jag helt själv så går det inte. 
4. Vilket är ditt favoritnummer? Två har alltid legat nära hjärtat, vet inte varför men det bara är så.
5. Vad var det senaste du åt? Varma mackor, sjukt kreativ middag.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Samma färg som ett kristallklart vatten.
7. Hur är vädret just nu? Har faktiskt ingen aning, blött och halt typ. 
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mamma.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Man ser ju som alltid utseendet först och kroppsspråk.
10. Tv eller dator? Dator
11. Favorit TV-program? Såg precis klart Bachelor, sånt är kul att kolla på. Jag tycker att Ben valde helt fel tjej men som tur är ska tjejen som jag "hejade" på vara med i Bachelorette så det blir att följa det då haha.
12. Har du några syskon? En lillebror
13. Längd? Faktiskt så mätte vi mig igår när vi höll på att mäta för att sätta upp några hyllor, 155-156 centimeter ungefär.
14. Hårfärg? Typ lite råttfärgat.
15. Ögonfärg? Bruna.
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Julen, älskar den.
18. Favorit månad? Jag älskar ju julen så december tycker jag om men jag älskar ju också sommaren så nån av sommarmånaderna är också favoriten.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Haha ja många gånger.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Senaste hela film jag såg var nog Dum & Dummare 2.
21. Favoritdag på året? My birthday 29 juni och 24 december.
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Japp helt klart, är väldigt rädd för att bli rejected
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? En gång i tiden kunde jag det men nu vet jag faktiskt intez
24. Kramar eller kyssar? Det går inte att välja!
25. Choklad eller vanilj? Choklad alla dagar i veckan.
26. Har du tatueringar? Jo en och jag skulle vilja ha en till, vet bara inte var jag vill placera den.
27. Vad lyssnar du på just nu? Jävlat åssit
28. Är du kär i någon kändis? Nope
29. Vilka böcker läser du just nu? Kurslitteratur om läsinlärning 
30. Piercingar? Har ingen piercing men två hål i öronen.
31. Vad gör du just nu? Ligger i sängen och ska alldeles strax sova.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn?Både saltade och smöriga.
33. Hundar eller katter? Hundar, ingen tvekan om den saken inte
34. Favoritblomma? Finns så många fina som jag inte ens kan namnen på så får säga de jag kan, tulpaner och rosor.
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Jag tror faktiskt inte det?
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja, Rasmus.
37. Har du älskat någon nångång? Japp
38. Vem vill du träffa just nu? Längtar alltid efter Mojje.
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Jadå!
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej men med luftgevär.
41. Gillar du att flyga flygplan? Jo, älskar att resa bort och känslan av att närma sig en flygplats gör mig alltid så pirrig och förväntansfull.
42. Höger eller vänster-hänt? Vänster!
43. Hur många kuddar sover du med? Vi har fyra stycken i sängen och jag brukar bryta mellan två och när Rasmus åker på morgonen lägger jag mig på hans kuddar.
44. Saknar du någon? När jag var hem för två helger sen så kollade vi på filmer från då jag var liten och då slog det mig hur mycket jag saknar morfar. Har inte särskilt många minnen med honom för jag var så pass liten då han gick bort men av det jag kommer ihåg så var han världens snällaste och goaste och jag önskar att han hade kunnat få se mig, brorsan och mina kusiner växa upp. Han hade nog varit stolt och det tror jag han är för jag tror ju att han finns bland oss.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0