En bra helg.

I helgen har Rasmus varit borta och för att inte spenda helgen själv bjöd jag först över Sandra för en sleepover hos mig fredag till lördag. Det var välbehövligt, mys och deep talk - det kan inte bli så mycket bättre. På lördag, igår alltså, så kom mamma, pappa, lillebror, Mojje och mormor hit och sov över till idag. Igår så gick strosade vi runt på stan och jag fick mig ett par äkta Ray Ban av pappa och en ny handväska av mamma. TACK! ♥ Klockan fyra var det dags för andra slutspelsmatchen för Luleå och tyvärr blev det förlust men det kommer fler matcher så det går att ta igen! Efter matchen gick vi till Köksbaren för middag. HUR gott som helst var det, jag kommer definitvt äta där igen ingen snack om saken. Vi bäddade ut min bäddsoffa och blåste upp en luftmadrass då vi kom tillbaka så att alla skulle få plats att sova här. Idag startade vi dagen med ett IKEA-besök och såklart fick det följa hem några saker denna gång också. När vi hade sprungit runt där klart gick vi över till gallerian som har öppnat bredvid. Vi käkade lunch på Vezzo som återigen var en besvikelse från min sida men med mat i magen så var vi uppe och sprang igen. Efter några timmar där började Mojje längta efter oss och familjen började längta efter Piteå så vi rullade hem och de åkte hem till Piteå. När de åkte hann jag med en power nap innan jag tog tag i det sista plugget för denna svenskakurs, snart har jag påsklov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0