Hemmavistelse

Denna helg blev att åka till Piteå igen men denna gången tog jag med mig Rasmus. Sebbe var i Kittelfjäll med sin flickvän så vi passade på att låna hans rum. I fredags blev min älskade Mojje sju år och det firade vi med att äta middag på Thaigarden utan honom haha. Efter det gick vi hem igen, kollade på lite filmer från då jag var liten och såg lite tv innan vi promenerade in i stan igen för att hänga på Nodo med Elin och Sofia, så mysigt. Lördagen rivstartade vi med en superfrukost, det är ju dock inget ovanligt hehe. Sen ville mamma spendera sin rabattcheck på Mio som också hälften av invånarna i Piteå också ville. När vi var klara där åkte vi hem igen, hemma bläddrade vi i fotoalbum och herregud vad minnen man får tillbaka. 16.00 var det dags för hockey igen så då befann vi oss i Norrfjärden för att se Luleå vinna och för att fira kusinen som fyller moppe idag. Det blev en sen kväll och en lång sovmorgon idag innan vi rullade hem till Umeå. Väl hemma så var det såklart bara att återgå till vardagen - plugg, handla, laga mat, diska och allt sånt, typiskt söndagar.

Hur söt var inte Mojje som valp och hur söta är inte jag och mamma!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0