Torsdag

Idag har jag gjort något jag inte har gjort på väldigt länge. Jag har köpt ett gymkort. Får se hur detta slutar men jag har köpt för ett år så jag ska banne mig se till att nyttja det och bli lite mer hälsosam. 
Idag har jag även varit på skolan, hade seminarium om den flerspråkiga människan, väldigt intressant men också väldigt svårt. Sen när jag kom hem läste jag klart ytterligare en barnbok så i morgon ska jag äntligen börja med Bröderna Lejonhjärta, längtar! Åt krov och mjölkstuvade makaroner till middag idag, rester från igår, och det är ju bland det godaste som finns. Känner mig hemma när jag äter det för det var en riktig klassiker på Snäckstigen. Ligger och halvslöar i soffan nu och lider fortfarande av matkoma så här lär jag ligga resten av kvällen och bara chilla deluxe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0