And I fall in love with you all over again.

I helgen har Sofia varit här återigen så i fredags hade vi tjejmys hos Sandra. Shit vad jag har saknat den tjejen alltså. Vi snackade massor med tjejsnack, ni vet sånt som man bara gör med sina allra bästaste vänner. Skrattade gjorde vi en hel del också men det är ju ingenting ovanligt. När vi knappt orkade hålla ögonen öppna längre tog jag bussen in till stan, mötte upp Rasmus och gick hem. Slocknade nästan direkt vi kom innanför dörren.
I lördags hade jag egentid och det resultetade till att jag nästan läste hela Bröderna Lejonhjärta, den var ju så spännande så kunde knappt slita mig. När Rasmus kom hem spelade vi tv-spel som vanligt och åt kungmiddag innan vi drog till hans storebror och flickvän för lite mellomys. Trevligt!
Igår var det ju Valentines Day men vi firade inte direkt, det var nästan som en vanlig söndag. Vi låg länge i sängen och drog oss innan vi gjorde en magisk frukost. Fick en fin överraskning av mamma och pappa som vi kommer att nyttja nån gång här framöver, TACK. På eftermiddagen rullade vi hem till Rasmus föräldrar, där spelade vi spel, åt middag, hälsade på släktingar, såg Farmen och hade det trevligt. Ytterligare en lyckad helg och jag är redo för en ny vecka med nya möjligheter, snart är en av sju dagar avklarade!
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0