sämsta föreläsningen ever

Igår var vi på den mest värdelösa föreläsningen någonsin, förstod inte ett skit. Jodel svämmade över med inlägg från alla som var i Aula Nordica och tillslut räckte en kille upp handen för att fråga om en bensträckare. Tillslut fick vi en så vi drog så snabbt vi bara kunde. Jag, Paulina, Elin och Alee cyklade in till stan där vi först satt på mat och prat och käkade/fikade sedan strosade vi runt och jag fick med mig en mössa och strumpbyxor hem. Kvällen bestod sedan av halv åtta hos mig som är från pite i veckan, storhandling på maxi med Elin och plugg, plugg och plugg. Måste bli bättre på att strukturera upp mina dagar så jag slipper sitta och läsa sent på kvällen och inte förstå någonting. Kanske lika bra jag sätter igång nu då. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0