Vi kan väl flyga utan rädsla för att falla ner.

Denna lördag har varit rätt så händelserik. Startade morgonen med en riktigt god frulle och en sjuk film, american pancakes och Jackass 2. Drog sedan ner på stan och mötte upp Sandra. Vi gick runt och strosade lite, har knappt några pengar kvar denna månad men jag lyckades ändå få med mig en sak hem. Har snart slut duschtvål så när jag hittade en som dessutom var på rea så slog jag till. Efter stan så hämtade Hanna upp mig och vi åkte hem till henne där vi började spela monopol. Hon låg väldigt bra till länge men efter en middagspaus så drog jag ifrån henne och vann. Sen jag kom hem har jag hunnit städa till lite i lägenheten, duschat och packat väskan. I morgon åker jag hem till Pite där jag kommer befinna mig i en hel vecka. 
 
En extrem charmig bild från förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0