Tentahelg

Första tentan på universitetet närmar sig med stormsteg. Det här med tentaångest inte särskilt kul så jag ser framemot när detta är över. I fredags hade vi sista föreläsningen för denna kurs och efter den så blev det plugg innan jag fick skynda mig hem där Sandra väntade på mig. Bjöd över frugan min på middag och idol-mys vilket var hundra år sen men hur trevligt som helst. Fick andas några sekunder och inte tänka på något. Hur bra är det inte att jag har min Sandra här, vad skulle jag göra utan henne!?
Igår var den tråkigaste lördagen på längre. Befann mig på universitetet och pluggade större delen av dagen men tur är det att jag har hittat några riktigt fina klasskompisar så vi kan hålla varandra motiverade osv. Sen när det blev dax att cykla hem så hade jag punka, varför ska det just hända mig? FUCK IT. Blir att gå de kommande dagarna nu :)))) Tur att en go kompis väntade på mig med kramar och mat från Max då jag kom hem. Blev en snabb middagsdejt innan det var dax att plugga igen och kvällen avslutade jag med choklad och Johan Falk. 
Idag har det inte blivit många knop gjorda, har försökt plugga men det har gått sisådär. Håller mina tummar och tår att jag klarar mig igenom detta haha... Ska fortsätta med plugget nu så jag får gå och lägga mig nån gång, har varit vaken sen halv sex i morse för att jag inte kunde sova, va hende?
 
Enda bilden från helgen är från Sandras mystory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0