Går på moln

Efter en tuff vecka i pite/skellefte så landade jag hemma i fredags. Hade en lugn helg för jag var verkligen i behov att ta igen lite sömn. Nu börjar vardagen om igen efter en veckas uppehåll. Snart börjar det bli slutet på denna kurs så en himla massa plugg har jag framför mig. Ovanligt? Nej verkligen inte. Idag fick jag veta att jag blev godkänd på första kursen samt VFU-kursen och det känns så himla bra. Blev en liten egoboozt och en spark i baken att klara denna kurs också. Har inte ägnat någon tid alls till plugget sen jag kom hem utan jag har gjort annat nödvändigt, matlådor och "storstädat" läggan. Nu kallar sängen, vill försöka vara människa i veckan. 
 
Önskar jag hade min prins här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0