Tankar.

De senaste veckorna har varit konstiga. Många tankar som har snurrat i huvudet. Egentligen kanske det inte är någon big deal men jag har redan separationsångest. Jag och min familj ska flytta från hus till lägenhet så det blir en stor omställning. Även fast jag ändå ska flytta till Umeå till hösten, om allt går enligt planerna, så känns det jättekonstigt. Håller på att städa och rensa för fullt och det lär vi fortsätta med fram tills vi flyttar. Det är visning i helgen så jag har checkat in hos Alexander medan resten av familjen är i Umeå och har trevligt. Annars rullar väl livet på i vanlig ordning typ, trivs otroligt bra på praktiken så är jag bombsäker på mitt val att plugga vidare till lågstadielärare. Inom en snar framtid har jag kanske skaffat mig ett sommarjobb också och det känns jättebra. Sen finns det ju alltid tid att umgås med vännerna så det har jag ju självklart också gjort sen sist jag skrev några rader här.
 
Mitt rum som snart inte är mitt rum längre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0