My lover is the sunlight.

Idag är det en månad sen vi klev på MSC Divina för en tripp runt Karibien. Jag längtar tillbaka hur mycket som helst! Speciellt när man måste stiga upp tidigt på morgonen för att gå ut med hunden i -20 grader så man håller på att frysa ihjäl. Som jag skrev tidigare så kraschade min mobil när vi var i Key West så alla bilder å sånt är borta så jag har inte så himla mycket att bjuda på från resan. Bilderna jag har tagit med systemkameran var inte många och heller ingen höjdare. Kanske en orsak till att denna resa måste göras om?? 
Annars då? Jo jag umgås med mina tjejer som finns kvar här i kalla pite, tar skoterkörkortet, går utbildning för ansvarig alkoholförsäljare, blir sjuk och söker jobb. Roligare än så blir det inte.
 
Från Instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0