Hemma!

Har varit hemma i tre dagar nu men jag har inte lyckats komma in i rätt tidszon än men det kommer väl snart. Resan har varit helt fantastisk men tyvärr så gick min mobil sönder då vi var i Key West så alla bilder och sånt är borta. Fy vad jag har varit och är ledsen över det. Har några enstaka bilder kvar som jag har skickat till mina vänner på facebook men det är ändå bara en liten bråkdel av jag hade. 
Sen jag kom hem har jag självklart varit med mannen i mitt liv, träffat Linnea, Sandra och Elin som är kvar här i vår lilla stad och haft lilla julafton med Alexanders familj. Har inte gjort så mycket med andra ord så det finns inget mer att skriva här för tillfället.
 
Instagrammade denna bild och bara några timmar senare var jag utan mobil och alla bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0